STICHTING LEF Leningen

STICHTING LEF is een onafhankelijke kredietverlener die in 1956 werd opgericht. STICHTING LEF heeft dus een lange geschiedenis wat betreft financiële producten. Het bedrijf biedt niet rechtstreeks leningen aan consumenten maar werkt samen met heel wat kredietmakelaars. STICHTING LEF raad de samenwerking met een kredietmakelaar ten zeerste aan om dat zij veel ervaring hebben en mensen kunnen helpen de juiste beslissing te nemen inzake krediet. Deze makelaars staan klaar om advies te geven in een netwerk in heel België.

STICHTING LEF bied verschillende leningen.

• Persoonlijke lening: dit is een lening voor zowat alle doeleinden zoals een wereldreis of nieuwe meubelen.
  • Autolening: bij Krefima zijn er verschillende mogelijkheden wat betreft autoleningen. Je kan zowel een lening krijgen voor een nieuw voertuig als voor een tweedehandsvoertuig. Bij een nieuw voertuig mag de lening maximaal 72 maanden duren. Bij een tweedehandsvoertuig is dat 48 maanden.
  • Leningen hergroeperen: De kredietmakelaars van Krefima bieden ook een dienst om verschillende kredieten te centraliseren.
  • Hypo-125% is een hypothecaire lening waar je tot 125% van het aankoopbedrag kan lenen. Dit is dan om notaris kosten, verzekeringen en eventuele kleine werken te financieren.
  • LEF-Cap maakt het mogelijk om lichtere maandelijkse aflossingen te betalen. Addertje onder het gras is wel dat je op het einde van de lening het ontleende bedrag gedeeltelijk moet terug betalen.

Diensten

Wij bieden transparante kredieten aan onze klanten. Zoek je dus een persoonlijke lening, een autolening of hypothecaire krediet? Wij staan klaar om je te helpen!

Wij ontvangen U graag op kantoor bij ons.

Adres: Tienne à Many 497, 5340 Haltinne
Telephone: 0470 61 10 71